0 212 532 55 55 0 (212) 532 55 55
0 505 098 21 71 0 (505) 098 21 71

Müşteri Yorumları

Yorum Ekle
Merhaba ben Hicaztur 374 Tur ile Umremi tamamladım Hicaz turu internetten araştırarak buldum hesaplı olması hoşuma gitti öncesinde tereddüt etsemde sonuçta internetten buldum ofislerini görüp anlaşmamı yapana kadar hep bi endişe içinde idim ama gidip geldim en ufak bi pürüz yaşamadım öncelikle kalıpları yerine oturmuş Bizi hava alanında uçağa binene kadar yalnız bırakmadılar inincede Ercan hoca karşıladı tüm ibadetlerimizi ziyaretlerimizi eksiksiz bizlere eşlik ederek yaptık bi defa adam yorulmuyor anlatmaktan siz dinlesenizde dinlemesenizde anlatıyor ama şuurlu bi şekilde anlattığı için dinlemekten kendinizi alı koyamazsınız sağ olsun ne Medine de nede Mekke de bizi yalnız bırakmadı eşliğinde umremizide ibadetimizide eksiksiz yaptık Tekrar nasip olur bu turla gidermisin derseniz hiç düşünmeden giderim Sizlere tafsiyem küçük çocuklu olan varsa çocuklarınızıda götürün Ben eşim 3 yaşındaki oğlumla gittim Allahın izni ile umremi sağ salim yapıp geldim. Birde işin para verdim otel nasıl gezi otobüsleri nasıl diye sorarsanız Medinede olsun Mekke de olsun otelleri güzel nasıl anlaştınız ise anlaşmanıza rirayet ediyorlar otobüsleride son model konforlu otobüsler
AHMET DUR İSTANBUL 29 04 2018
29 Nisan 1970
Selamunaleyküm hicaz turizm ile 27 Aralık 5 Ocak arasında umre yaptık Rabbim kabul etsin cok güzel yerler ben hicaz turu netten buldum ucuzluğundan beni endişelendirdi fakat umdugumuzdan cok daha fazlası cıktı medinede ki otel biraz kötüydü ama zaten 2 gün kaldık ama mekke oteli cok güzeldi buradan bizi ucaga binene kadar bizle ilgilenen muhammet hocama şükranlarımı sunarım Ömer hocam Ercan hocam hepside ilgilendiler cok sag olun ben bu yorumları okuyarak gitmiştim benimde katkım olsun istedim
Mustafa mert ( Gebze)
06 Ocak 2018
Selamun aleyküm Öncelikle yapmış olduğunuz bu güzel işten dolayı rabbimden sizlere kolaylıklar ve afiyet diliyorum. Bizlere yapmış olduğumuz bu güzel ibadetlerimizde bizleri yalnız bırakmayan ve her zaman yardımcı olan Ercan hocamızdan Kemal beyden ve diğer abilerden Allah razı olsun.
Veysel ozyapici
21 Şubat 2018
14-27 mart tarihinde umre ziyareti yaptığımız Hicaz Turizm şirketinden çok memnun kaldım. Nasip olursa tekrar sizinle umre yapmak isterim,eş ve dostlarıma da tavsiye ederim.Allah razı olsun.Hakkınızı helal eden.Bizde yana da helal olsun.
Kaya doğan
28 Mart 2017
17 Ocak-31 Ocakta olan umre turuyla gittim. Ve çok memnun kaldım. Orada çok güzel dostluklar edindim. Güzel abiler edindim. Bende bu yorumları okuyarak gitmiştim. Verdiğimiz ücretten daha fazla hizmet gördük. Başta Ercan hocamıza Kemal abime Ömer abime ve Muhammed hocamıza çok teşekkür ederim. Son 4 gün onlarla konaklama imkanına sahip biri olarak çok sevdim onları. İnşallah tekrar tekrar sizinle umre yapmak nasip olur. Allah sizlerden razı olsun.
Veysel Arslan
11 Şubat 2018
12.05.2018 TARİHİNDE 14 GÜNLÜK RAMAZAN UMRESİNE GİTTİM. FİRMAYI İNTERNETTEN BULMUŞTUM. MEDİNEDEKİ OTELİMİZDE 3 GÜN KALDIK BİRAZ ESKİ VE KOKU VARDI BİRAZ DAHA İYİ BİR OTEL OLABİLİRDİ EN AZINDA KOKUSUZ. AMA MEKKEDEKİ OTELİMİZ ÇOK GÜZELDİ AYRICA BİZİMLE İLGİLENEN ERCAN HOCAMIZA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ALLAH RAZI OLSUN ÜZERİNE DÜŞENİ FAZLASIYLA YERİNE GETİRMEYE ÇALIŞTI. MEDİNEDEKİ OTELE ÇARE BULURLARSA ÇOK RAHAT BUNDAN SONRAKİ TÜM UMRELERİMİ BU FİRMA İLE YAPABİLİRİM. EMEĞİ BULUNAN HERKESE TEŞEKKÜRLER.
HASAN GÖNEN
04 Haziran 2018
Ben daha evvel umre seyahatine gelmiştim. Bu gelişim için en uygun fiyat hangisi ise onunla gitmeye karar vermiştim. Baktım ki Hicaz Turizm çok uygun. onlarla gitmeye karar verdim. ve bu mübarek yerlerde vermiş olduğu hizmetler ilk gittiğim firmadan daha iyiydi. Ayrıca Ercan Hocam ve bütün firma ortaklarına ayrı ayrı teşekkürlerimi sunarım.
Ayhan Cengiz Bursa/Yenişehir
01 Mayıs 2017
Ben 1 Hafta önce Ümre deydim. Cok Memnun kaldım. Allah razı olsun Hocamızdan ve Rehberlerimizden. Allah herkese gitmeyi nasip eder insAllah
Servet Olgun
04 Nisan 1970
Bismillah , elhamdulilah , vesselaatu veselaamu ala nebiyyina Muhammed ve ala aalihi ve sahbihi ecmain Daha once birkac defa umreye ailecek gitmistik, Fakat ilk defa bir hocamizdan alisilmisin disinda aciklamalar duyduk. Rasullulahin (sav) unutulmus veya gozardi edilmis sunnetlerini bize ezber bozan aciklamalariyla anlatan Ercan hocamizdan Allah razi olsun . Bilincli bir sekilde umre yapmamiza yardimci oldu . Hocalarimiz ve Rehberlerimiz gercekten her sorunumuzu profesyonel birseklilde halletti. Allah izin verirse insallah tekrar kendileriyle gitmek isteriz umreye. Velhamdulillaahi rabbil aalemiin
Metin Haticoglu - Avustralya
01 Ocak 2018
Bu turdan çok memnun kaldık inşallah bir daha ki umre turunda yine bu turla gideceğiz
Rojin Kahraman
19 Ağustos 2017
Merhabalar, 8 Kasım-22 Kasım 2017 tarihleri arasında annemi babamı ve teyzemi Hicaz tur ile Umreye gönderdik. İlk etapta oradaki şartlar,otel ve ortamın nasıl olacağından endişeliydik ancak hem kalınan oteller, hem verilen hizmet hem de güleryüzlü hocalar eşliğinde çok çok güzel bir ziyaret yapıldı. Gidenlerin tamamı öncelikle Mustafa hoca ve Ercan hocadan çok memnun kalarak döndüler. Ömer Faruk beyin de ilgisi ve desteği için çok teşekkür ederiz. Sayenizde annemle babam çok mutlu olarak döndüler. Tekrar birlikte gitmeyi düşünüyoruz ve memnnuniyetle hiç düşünmeden Hicaz turu tercih edeceğiz Allah nasip ederse. Herşey için çok teşekkürler, emeğinize sağlık.
Mehtap
17 Ocak 2018
Arkadaşlar hicaz tür için memnuniyetimi yazmak istiyorum konaklama yemek otel gezi turlar rehber hoca 10 numara tavsiye ederim tür rehberi ercan hocaya özellikle teşekkür ederim memnuniyetimi bildiririm ayrıca rakip turlara göre oldukça uygun fiyat tavsiye ederim
Selami aksu
01 Mayıs 2017
selamunaleykum hayi rlisiyla 1 nisanda ben ve ailem gideceğiz inşallah selam ve dua ile
Eminullah Özbek
24 Mart 2017
İnternetten ilk baktığımda fiyat ile alakalı endişelerim vardı. Bizzat ofislerine gidip gördüm. Allah nasip etti bu mübarek yerlere onların vesilesi ile geldik. Anladım ki korkularım yersizmiş. Diğer firmalardan çok düşük fiyata götürmelerine rağmen güzel otellerde kalıp güzel hizmetler aldık. Öncelikle Ercan Hocamıza ve şirket ortakları olan 7 güzel adama çok teşekkür ediyorum.
Yücel OK BURSA/YENİŞEHİR
01 Mayıs 2017
10 -20 Ocak 2018 tarihinde internet aracılığıyla bulduğumuz Hicaz turizm ile mübarek yerleri ziyaretimizde öncelikle Ercan hocamıza çok teşekkür ederiz.Ayrıca Hicaz turizme ve ekibine teşekkür ederiz.Rabbim nasip ederse yine aynı şekilde gitmeyi çok isteriz.
Ali & Deniz Şarvan
05 Şubat 2018
selamünaleykum ben ve eşim 1 mayıs 14 mayıs 14 günlük umre programı ile hicaz turizm aracılığı ile gittik rehber hocaların ilgilenmesi çok güzeldi ama atlanan bazı hususlar vardı ilk olarak Sabiha Gökçen'den kalkan flynass hava yollarına ait uçakta yemek dağıtımı yok yani 3 saat uçakta bir şey yiyemiyorsunuz yiyemiyorsunuz diyorum çünkü yanınızda döviz yoksa aç kaldınız hava yolu şirketi türk parasını kabul etmiyor maalesef ki hiç bir bilgilendirme almadığımız için Ercan hocamızı görene kadar açlıktan hepimiz bitap düştük Ercan hoca sağ olsun bizlere kumanyalar hazırlamış Allah razı olsun bunun hakkında şirket bilgi vermesi lazım. ikinci hususta şu ki çok uygun gittiğimiz için servisleri kullanmıyorduk biz o yüzden taksiyle gidiyorduk ve böylelikle aslında otelimizin 5 dk bir mesafesi olduğunu öğrendik yani firma size yalan söylemiyor 5 dakikalık bir yol ama servis konumlarını söyleseler daha doğru olurdu. Kabe'den otele dönüş servisleri de aynı şekilde beklemeli idi bu hususa dikkat etmeleri lazım. Geride kalan her şey güzeldi bir daha aynı turla gidermiyim elbette hem çok uygun hemde iyi rehberler Allah Ercan hocamızdan razı olsun
Hakan Coşar
01 Haziran 2017
Selamünaleyküm 14/03/2018 tarihinde eşimle birlikte umreye gittik bende internetten yorumlara bakarak hicaz tur ile gittik ve çok memnun kaldık sadece biz degil grup olarak bir şikayetimiz olmadı başta ERCAN NİZAMOĞLU hocama muhammet hoca birde görevli ömer arkadaşımız hepsine teşekkür ederim mekkede olsun medinede olsun bizi hiç yanlız bırakmadılar allah razı olsun herkese de tavsiye ederim özellikle ERCAN HOCAM TEŞEKKÜRLER
Metin yalçın
03 Mayıs 2018
7 subat 17 subat taeihlerinde hicaz tur vasitasiyla umremizi gercekleadirdik her kes gonul rahatligiyla gidebilir Beklentilerimizin cok ustundeydi oteller yemekler Turlar gayet iyiydi tum calisan arkadaslara tesekkur ederim allah razi olsun
Fevzi ozturk
04 Mart 2018
mükemmel anlatmaya gerek yok ucuz ve kaliteli bir turdu teşekkürler ercan hocam ve ömer